به فروشگاه تجهیزات صنعتی بلوری خوش آمدید

خانه لیست علاقه مندیها

جزئیات وبلاگ

آبمیوه گیری3.jpg
  • 1402/08/10
  • توسط مجموعه بلوری
  • 0 نظر

آبمیوه گیری صنعتی

آب میوه گیری صنعتی را به نوعی میتوان

مشابه آبمیوه گیری های خانگی دانستکه با قدرت و سرعتی بسیار بیشتر از هم خانواده های خانگی شان در محیط های : آبمیوه فروشی،کافه ،هتل ها و مکان های مشابه برای تهیه نوشیدنی در خدمت مصرف کننده ها هستند. مسلماً در مقایسه با نوع خانگی شان آب میوه گیری صنعتی کاملا متفاوت طراحی شده است و تمرکز بر زیبایی جای خود را بر تمرکز بر کارآیی داده است.

قدرت بالا ، سرعت عملکرد ، نحوه استفاده ، عمر بالا و حتی طریقه شستشو از ویژگی های انتخاب آبمیوه گیری صنعتی برای یک کسب و کار مرتبط است. در مدل صنعتی آبمیوه گیرها می‌توان طیف وسیعی از ّآب میوه ها را فراهم نمود برای سلایق مختلف ، از آب سیب تا آب کرفس ، از حجم کم تا حجم بسیار زیاد تفاوتی برای دستگاه آب میوه گیری صنعتی ندارد و به راحتی تمام خواسته های مشتریان را برآورده میکند.

با استفاده از موتور پر قدرت میتوان به صورت مداوم و پشت سر هم ، بدون خاموش و روشن کردن‌های پی در پی و بدون نگرانی از داغ شدن دستگاه البته در یک محدوده استاندارد تعداد بالایی نوشیدنی سرو کرد.

استفاده از استیل ضد زنگ و آلومینیوم در ساخت بدنه، اتصالات و بعضاً در تیغه ها و بهره مندی از عایق بندی مناسب و ضخامت مناسب بدنه باعث افزایش عمر این وسیله در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی در طول زمان میگردد که این موضوع یکی از دغدغه های همیشگی فعالین بخش تولید آبمیوه در مراکز عرضه نوشیدنی میباشد. به لطف طراحی کاربر پسند طریقۀ شست‌وشوی دستگاه آب میوه گیری صنعتی بسیار ساده میباشد؛ به این معنی که دستگاه به صورتی ساخته و طراحی شده که با ساده‌ ترین روش کاربر آن را باز و بست کند و پس از نظافت به همان سادگی به شکل اول آن را آماده استفاده مجدد نماید. به صورت کلی ساختار آبمیوه گیر صنعتی به شکلی است که می توان موتور دستگاه را که توسط بازوانی به هم متصل شده است از قسمت بالا جدا نمود تا در هنگام شستشوی قسمت بالایی دستگاه مانع از نفوذ آب به قسمت موتور گردد.

0 نظر

ارسال نظر

جستجو کردن

آخرین ارسال ها

ما را دنبال کنید